021 22 60 10 60 info@1shoo.ir 12 الی 19 تهران ، شریعتی
your-alt
your-alt

لقمه 100 نکته علوم نهم (شیمی) تیزهوشان

لقمه 100 نکته علوم نهم (شیمی) تیزهوشان

لقمه شیمی نهم ( علوم)

معرفی کتاب لقمه 100 نکته علوم نهم (شیمی) انتشارات مهروماه

کتاب لقمه شیمی نهم  علوم  تیزهوشان، یکی از بهترین کتاب های تیزهوشان با هدف تقویت شاخه ی شیمی درس علوم پایه ی نهم توسط انتشارات مهروماه چاپ شده است رویکرد این کتاب به گونه ای است که دانش آموزان را برای شرکت در آزمون تیزهوشان  1402 آماده سازد. نویسنده  این کتاب به عهده ی استاد  مهدی هاشمی بوده،  این کتاب با قرار گیری در دسته ی لقمه، و چاپ در قطع جیبی، محتوای زیادی را در حجمی کم گنجانده است. این کتاب با 280 صفحه و چاپ چهار رنگ منتشر شده است. در صورت نیاز به این کتاب مقاله موسسه یکشو را به صورت کامل مطالعه کنید .

 

مینی دوره تیزهوشان تیزمکس موسسه یک شو

 

درسنامه کتاب لقمه علوم نهم (شیمی) مهروماه شامل 100 نکته و تعدادی زیر نکته می باشد که بطور طبقه بندی شده  و مجزا به توضیح مطالب و مباحث کتاب درسی علوم نهم  می پردازد. هر نکته به آموزش  یک عنوان مهم کتاب درسی می پردازد و پس از آن تعدادی  تست آمده  است. نکات موجود در درسنامه با اینکه تقریبا سطح بالایی از کتاب را شامل می شود ، اما لحن ساده، روان و بیان شیوای مولف به انضمام جملات کوتاه باعث فهم راحتتر دانش آموزان می شود.

شیوه تالیف کتاب 100 نکته علوم 9 ام شیمی به گونه ای  است که تمام نکات، مباحث کتاب، تمارین و … با مطالب فراتر از کتاب درسی بطور خلاصه و کوتاه در قالب نکته بیان شده است. ویژگی عناصر مهم جدول تناوبی از جمله این مباحث می باشد. همچنین می توان به فصل اول اشاره کرد که به نکات و مطالب مهم «خود را بیازمایید» و «آزمایش کنید» صفحه 3 بطور کامل و جامع در نکته 21 که در مورد واکنش پذیری عناصر است، بخوبی اشاره شده است.

مشاهده
علوم نهم IQ انتشارات گاج (علوم نهم IQ )

 

علوم نهم مهروماه تیزهوشان موسسه یکشو

برای دانلود کتاب لقمه 100 نکته علوم نهم شیمی مهروماه کلیک کنید 

با این توضیحات  مخاطب درسنامه ،  دانش آموزان با پایه قوی تحصیلی هستند که به دنبال یادگیری فراتر  و قبولی در آزمون های تیزهوشان می باشند. البته نباید فراموش کنیم که ساده گویی درسنامه می تواند مناسب کلیه  دانش آموزان با سطوح مختلف تحصیلی را به خود جلب کند و حتی می تواند تا حدودی به افزایش سطح علمی دانش آموزان ضعیف کمک کند. اختصاص نکات ابتدایی هر فصل به مطالب پایه ای و اساسی سال های قبل  از دیگر ویژگی های خوب کتاب لقمه 100 نکته علوم نهم می باشد که در یادآوری مباحث  سال های گذشته برای دانش آموزان مفید است.

ویژگی های کتاب لقمه 100 نکته علوم نهم (شیمی) مهروماه

کتاب لقمه 100 نکته علوم نهم (شیمی) تیزهوشان، با هدف گنجاندن همه ی مباحث مربوط به شاخه ی شیمی درس علوم در یک کتاب سیمی  منتشر شده است. به همین دلیل در قطع کوچک چاپ شده و قابلیت حمل  آسانی دارد.

در این کتاب به دلیل آن که به صورت تخصصی به شاخه ی شیمی درس علوم پرداخته شود و همه ی نکات آن به صورت کامل پوشش داده شود، تنها به همین شاخه پرداخته شده و شاخه های دیگر  فیزیک – زیست در جلدهای جداگانه ای منتشر شده اند.

در این کتاب سعی شده تا مفاهیم و مطالب با استفاده از تصاویر و رنگ آمیزی های مناسب  بهتر به مخاطب انتقال یابد، کلی شکل و تصویر درباره هر مطلب داره که فهمش رو آسون میکنه.

مشاهده
ریاضیات نهم تیزهوشان انتشارات مبتکران

در این کتاب بخش درسنامه ای وجود دارد که به بیان نکات کتاب درسی اصلی و مطالبی فراتر از آن به منظور ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمون تیزهوشان 1402  اشاره می کند.- چاپش رنگیه و خیلی خیلی کتاب خوشگلیه! یعنی لذت میبری که میخونیش.

مطالب به صورت طنز گفته شده که باعث میشه از خوندن کتاب خسته نشی.

همه چیز سعی شده به صورت خلاصه و کوتاه و همچنین قابل فهم بیان بشه.

ناشر این کتاب در تالیف آن از مولفی بسیار ماهر و توانا در این زمینه استفاده کرده و توانسته با بهره گیری از دانش او به مخاطبان کمک فراوانی نماید.

زبان این کتاب دارای شیوایی و گویایی جملات است. در این کتاب سعی شده تا به کارگیری کلمات مناسب و جملات کوتاه و ساده به انتقال مفاهیم درسی کمک شود.

نویسندش  واقعا ترکونده!  باید اینو توی کلکسیون کتابات داشته باشی. حتی میشه اینو به عنوان کتاب اطلاعات عمومی خوند. خیلی از کتاب ها یه عالمه مطلب سخت میدن و از همون هزار تا تست در میارن، ولی توی این کتاب لقمه، مطالب سطح بالا سعی شده که خیلی ساده بیان بشه + که ازش هزارتا تست هم در نیاوردن. شاید 4 یا 5 یا کمتر توی هر درسنامش.
همون تست ها رو هم خیلی خوب  به صورت تشریحی آخر کتاب توضیح داده. طوری که اصلا دیگه مشکلی توی فهم موضوعات نداشته باشید.

مشاور

69 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...