021 22 60 10 60 info@1shoo.ir 12 الی 19 تهران ، شریعتی
your-alt
your-alt

سایت تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

hoosh.medu.ir /  سایت تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir می باشد که درگاه اصلی ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم می باشد . معمولا در ایام فروردین و اردیبهشت بعد از اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش استعداد های درخشان ، درگاه سایت hoosh.medu.ir باز شده و دانش آموزان ششمی علاقه مند می توانند برای ثبت نام آزمون از طریق این سایت اقدام نمایند . لازم به ذکر است که برای ورود به سایت باید کد ملی و کد همگام را همراه خود داشته باشید . سایت تیزهوشان ششم به هفتم hoosh-medu-ir درگاهی می باشد که برای سایت ثبت نام تیزهوشان در نظر گرفته شده است . در ضمن تاکید داریم که تنها روش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و از طریق سایت hoosh.medu.ir امکان پذیر می باشد . قبل از هرچیز نحوه تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان اهمیت ویژه ای دارد چراکه بعد از ورود به سایت باید فرم مربوطه را به دقت تکمیل نمایید

سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم hoosh medu ir برای ثبت نام دانش آموزان ششم به هفتم می باشد و این درگاه سایت ثبت نام تیزهوشان می باشد

سایت اعلام نتایج قبولی تیزهوشان ششم به هفتم نیز hoosh.medu.ir می باشد که باز هم می توانید با کدملی و کد همگام وارد سایت شده و نتایج قبولی را مشاهده کنید.

مینی دوره تیزهوشان تیزمکس موسسه یک شو

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402

دانش آموزان و اولیا مقطع ششم دقت نمایند که برای ثبت نام حتما از درگاه اصلی سایت شده و اشتباها وارد سایت دیگری نشوید چراکه علاوه عدم ثبت نام دانش آموز شما در آزمون تیزهوشان ششم ، ممکن است وارد سایت های جعلی بشوید و مورد کلاهبرداری قرار بگیرید لذا خواهشمن از قبل از ثبت نام حتما به سایت یک شو مراجعه کرد و آدرس سایت ثبت نام را در سایت ما بررسی کنید تا اطمینان کامل کسب کنید .

سایت تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir موسسه یک شو

دانش آموزان با به خاطر داشتن کد ملی خود و رمز عبور همگام خود می توانند وارد سامانه hoosh.medu.ir شده و علاوه بر ثبت نام و مشاهده نتایج خود از امکانات دیگر سایت مانند اطلاعیه ها و اخبار های مرتبط با آزمون تیزهوشان استفاده کنند. سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم hoosh medu ir برای ثبت نام دانش آموزان ششم به هفتم می باشد و این درگاه سایت ثبت نام تیزهوشان می باشد

مشاهده
لقمه 100 نکته علوم نهم (شیمی) تیزهوشان

بیشتر بخوانید : زمان اعلام نتایج تیزهوشان 1401

از جمله مطالب مفید در سایت استعدادهای درخشان ششم به هفتم، زمان فعال شدن لینک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، دفترچه راهنمای ثبت نام، دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان و پاسخنامه آزمون تیزهوشان سال گذشته و … می باشد که هر سال به روز رسانی خواهند شد.

دانش آموزان با استفاده از این اطلاعیه ها باید در زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ در صورت داشتن شرایط لازم جهت ثبت نام در این آزمون، از طریق سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 وارد پنل شخصی خود شده و شروع به ثبت نام نمایند.

مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402

همواره دغدغه اولیای دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان سختی های مراحل ثبت نام می باشد که به اجمال در این مقاله توضیحات داده شده است ولی به طور کامل تر نیز می توانید در سایت موسسه یک شو مراحل ثبت نام را یاد بگیرید. سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم hoosh-medu-ir برای ثبت نام دانش آموزان ششم به هفتم می باشد و این درگاه سایت ثبت نام تیزهوشان می باشد

دانش آموزان داوطلب آزمون مدارس تیزهوشان بعد از اطمینان از داشتن شرایط لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان و ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401 – 1402، باید ثبت نام خود را تکمیل نمایند. ثبت نام در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو مرحله می باشد که در ذیل هر این دو مرحله توضیح داده شده است :

مرحله اول

مرحله اول در ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تکمیل فرم پیش ثبت نام می باشد که دانش آموز با در دست داشتن کد ملی و رمز ورود همگام وارد سامانه سنجش و هوش ششم به هفتم hoosh.medu.ir شود.

مشاهده
ریاضی تیزهوشان مهروماه نهم

فرم پیش ثبت نام خود که شامل اطلاعات شخصی دانش آموز مثل نام، نام خانوادگی، نام پدر، نام پدربزرگ پدری، آدرس محل سکونت دانش آموز، کد ملی پدر دانش آموز و انتخاب مدرسه تیزهوشان می باشد که دانش آموزان می توانند در صورت وجود تعدد مدارس تیزهوشان در شهرستان خود، سه مدرسه به ترتیب اولویت را انتخاب نمایند.

مرحله دوم

در این مرحله داوطلبان باید از طریق لینک پرداخت هزینه که در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402​ فعال می شود هزینه ثبت نام درآزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را پرداخت نمایند.

گاهی لینک پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم دیرتر روی سامانه ثبت نام سنجش و هوش بارگزاری می شود و یا حتی دچار مشکلاتی می شود که ممکن است بلافاصله پس از تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام در مرحله اول امکان پرداخت هزینه برای دانش آموزان فراهم نشود.

داوطلبان باید این آگاهی را داشته باشند که اگر پرداخت هزینه خود را انجام ندادند، ثبت نام آن ها هنوز تکمیل نشده است و باید به محض فعال شدن لینک پرداخت هزینه سریعا هزینه خود را از طریق درگاه پرداخت آنلاین که در سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان موجود است، پرداخت نمایند.

سامانه اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402

داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید در سایت hoosh.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. سامانه مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شامل مطالب مفیدی برای داوطلبان می باشد که این مطالب که در قالب اطلاعیه در سایت بارگزاری شده اند.

دانش آموزانی که در تاریخ مقرر در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 شرکت کرده اند، می بایست در زمان اعلام شده توسط سایت استعداد های درخشان به سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ مراجعه نموده و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام نتایج آزمون تیزهوشان خود را مشاهده نمایند.

 

مشاور

69 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...