021 22 60 10 60 info@1shoo.ir 12 الی 19 تهران ، شریعتی
your-alt
your-alt
  • 5

زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403

زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 / برای ورود به مدارس تیزهوشان هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان وارد یک رقابت سخت می شوند که به تعبیر بعضی این آزمون نظیر یک کنکور کوچک در مقاطع ششم و نهم می باشد . دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیاز به داشتن مهارت های آزمونی می باشند که این مهارت ها از طریق شرکت در کلاس های آمادگی تیزهوشان ، استفاده از بهترین کتاب های تیزهوشان ، آزمون آزمایشی تیزهوشان کسب می گردد .

تیزهوشان ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نیز همانند سال های گذشته برای خانواده ها و دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان حائز اهمیت بوده و برای شرکت در تیزهوشان و آزمون تیزهوشان اولیا نگران نحوه ثبت نام تیزهوشان می باشند .

سوالی که دانش آموزان از ما به دفعات می پرسند زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 می باشد و این که چ موقع ثبت نام تیزهوشان انجام می شود و معمولا این سوال را که زمان ثبت نام تیزهوشان کی است ؟ توسط عزیزان در بخش نظرات سایت موسسه یک شو پرسیده می شود . از این رو در این مقاله به طور مفصل درباره زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم که از طریق سایت همگام انجام می شود پرداخته ایم .

مینی دوره تیزهوشان تیزمکس موسسه یک شو

زمان ثبت نام تیزهوشان

بیشتر بخوانید : زمان اعلام نتایج تیزهوشان 1401

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 / مرکز سنجش استعداد های درخشان هرساله از بین متقاضیان ثبت نام آزمون تیزهوشان با برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام به شناسایی استعداد های برتر آموزشی می نماید که با توجه به ظرفیت محدود ، تنها تعداد کمی از شرکت کنندگان پذیرفته خواهند شد. اولین سوالی که برای داوطلبان مطرح می شود در خصوص اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403​ برای هر یک از پایه های هفتم و دهم می باشد که در ادامه به پاسخ آن می پردازیم .

مشاهده
هوش کمپلکس هشتم و نهم مهروماه

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان موسسه یک شو

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1402 – 1403

آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم در طی تغییراتی که داشته است از مباحث استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی گرفته می شود که در واقع نیمی از سوالات شامل سوالات هوش و نیمی دیگر سوالات دقت و سرعت می باشند .

لذا قبل از ثبت نام عزیزان مد نظر داشته باشند که باید به از شرایط ورود به مدارس تیزهوشان مطلع باشند و پس از آن که خود را واجد شرایط آزمون های تیزهوشان یافتند از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام به ثبت نام نمایند .

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از سایت همگام اعلام میگردد و زمان تقریبی آن 20 فروردین 1402 می باشد .

​​

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم 1402 – 1403

در آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیمی از سوالات شامل مبحث هوش می باشند و مابقی سوالات از دروس ریاضی ، علوم ، قرآن ، ادبیات و اجتماعی مطرح می گردد البته دروس ریاضی و علوم ضریب بالایی دارند و در قبولی افراد قطعا تاثیر به سزایی دارد .

عزیزان در نظر داشته باشید برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید از طریق وبسایت همگام ، رمز ورود به سامانه همگام را دریافت کرده باشید چرا که در زمان ثبت نام باید از طریق کدملی و رمز همگام اقدام به ثبت نام نمایید .

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از سایت همگام اعلام میگردد و زمان تقریبی آن 20 فروردین 1402 می باشد .

سال گذشته ثبت نام آزمون های دهم و هفتم به طور همزمان انجام شد که احتمال زیاد امسال نیز همین رویه پیش گرفته شود

مشاهده
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم + نهم

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان

معمولا برای این که دانش آموزانی که نتوانسته اند در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام دهند و یا دیر از زمان آزمون تیزهوشان مطلع شده اند زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان تمدید می شود و سال گذشته آزمون تیزهوشان تا 29 فرودین ماه تمدید گردید لذا خواهشمندیم از عزیزان که زمان ثبت نام خود را به تعویق نیندازید و در زمان مقرر به ثبت نام آزمون بپردازید که به مشکل برخورد نکنید.

زمان ثبت نام میان پایه های مدارس تیزهوشان 1402 -1403

​​در دوسال گذشته مرکز سنجش استعدادهای درخشان به منظور تکمیل ظرفیت تیزهوشان اقدام به برگزاری آزمون های میان پایه ای در مقاطع هشتم و یازدهم نموده است که عزیزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند باید ضمن اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان اقدام به ثبت نام آزمون میان پایه ای تیزهوشان نمایند که معمولا این آزمون ها در مرداد ماه برگزار می گردند.

همچنین اولیا و دانش آموزان گرامی برای دریافت رمز ورود به سامانه همگام می باشند که از این لینک استفاده کنید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 در چه تاریخی انجام می شود؟

تاریخ نام نویسی این آزمون که در تقریبا در هفته سوم فروردین ماه انجام می شود .

2- چگونه در آزمون ورودی تیزهوشان پایه هفتم و دهم 1402 – 1403 می توان ثبت نام کرد؟

شما می توانید با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir و انتخاب لینک مربوط به پایه مورد نظر خود، فرآیند نام نویسی را به انجام برسانید.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در زمان نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 وجود دارد؟

بله، در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات یا تمایل به تغییر آن ها، می توانید نسبت به اصلاح اطلاعات خود در زمان مقرر اقدام نمایید.

مشاور

69 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

محصولات زیرا حتما ببینید ...