021 22 60 10 60 info@1shoo.ir 12 الی 19 تهران ، شریعتی
your-alt
your-alt

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 23 مهر 1400 قلم چی

دانلود سوالات و دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون 23 مهر 1400 قلم چی

لینک دانلود سوالات و دانلود پاسخنامه پاسخنامه تشریحی آزمون 23 مهر 1400 قلمچی ، آزمون های قلم چی برای پایه های سوم تا دوازدهم به صورت یک هفته درمیان در سراسر کشور برگزار می شود . دانش آموزان به منظور آمادگی بیشتر برای آزمون های تستی و چهارگزینه ای در آزمون های دوره ای قلم چی شرکت می کنند .

سوالات آزمون قلم چی از منابع کتب درسی استفاده می کند و با توجه به بودجه بندی قلم چی و برنامه مطالعاتی قلم چی دانش آموز می تواند برنامه ریزی متناسب با آزمون قلم چی انجام داده و منابع درسی خود را متناسب با آزمون قلمچی پیش ببرد.

در این مقاله ما توصیه ای به شرکت در آزمون قلم چی و یا تایید آزمون های قلم چی نداریم و باید متناسب با شرایط هر دانش آموز بنا بر صلاحدید مشاور تصمیم گیری برای شرکت یا عدم شرکت در آزمون های قلم چی گرفته شود . اما توصیه ویژه ما به تمامی دانش آموزان می باشد که آزمون ها را تحلیل و بررسی کرده و حتما پاسخنامه آزمون قلم چی را دانلود کرده و با مطالعه راه حل های ارائه شده به تحلیل سوالات و پاسخ تشریحی آزمون قلم چی بپردازند.

 

تیزمکس مبتکر آزمون آنلاین تیزهوشان

دانلود کنکور دی 1401 به همراه پاسخنامه تشریحی

 

 

دانلود آزم

نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی قلم چی

داوطلبان کنکور سراسری 1400 و دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و اول متوسطه، می توانند برای شرکت در آزمون های آنلاین قلم چی با استفاده از اپلیکیشن بانک سوال قلم چی، بدون نیاز به دانلود دفترچه آزمون، سوالات را در گوشی خود مشاهده نمایند، پاسخ دهند و کارنامه آزمون خود را دریافت نمایند.  تمامی آزمون های کشوری قلم چی به خاطر شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین برگزار می شود. لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 26 شهریور 1400 قلم چی در ادامه مقاله قرار داده شده است.

داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون های آزمایشی قلم چی را دارند، از دو طریق زیر می توانند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند:

  1. لینک ثبت نام در وب سایت موسسه قلم چی
  2. مراجعه به نمایندگی های موسسه قلم چی در سراسر کشور

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 23 مهر 1400 قلم چی :  دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 23 مهر 1400 قلم چی : دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 23 مهر 1400 قلم چی : آزمون 23 مهر 1400 انسانی سال دوازدهم,آزمون 23 مهر 1400 تجربی سال دوازدهم,آزمون 23 مهر 1400 ریاضی سال دوازدهم

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون قلم چی 23 مهر 1400

دانلود آزمون 23 مهر قلم چی 1400 (کانون) سوالات بهمراه پاسخنامه

سوالات آزمون 23 مهر 1400 قلم چی به همراه پاسخ تشریحی :

پایه / رشته تجربی ریاضی انسانی
دوازدهم دریافت دریافت دریافت
یازدهم دریافت دریافت دریافت
دهم دریافت دریافت دریافت

سوالات متداول داوطلبان

نحوه ثبت نام در آزمون های آزمایشی قلم چی چگونه است؟

مراجعه به سایت  و لینک ثبت نام در وب سایت قلم چی
مراجعه به نمایندگی های موسسه قلم چی در سراسر کشور

هزینه ثبت نام آزمون های مرحله ای دهم و یازدهم قلم چی چقدر است؟

 ثبت نام آزمون های مرحله ای  در آزمون قلمچی امکان ندارد و برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم، مبلغ 2200000 تومان می باشد.

دانش آموزان برای دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 23 مهر 1400 قلمچی باید به چه سایتی مراجعه نمایند؟

داوطلبان کلیه مقطع دوازدهم، یازدهم و دهم برای دریافت سوالات آزمون، می توانند به این مقاله مراجعه نمایند.

بهترین و برترین مشاوره و برنامه ریزی  و بهترین آموزش کنکور در موسسه یک شو ، کاملا فوق حرفه ای و فوق تخصصی و بسیار دقیق بر اساس تفکر طراحان کنکور و امتحان نهایی در نهایت انتخاب رشته کاملا دقیق و فوق تخصصی برای قبولی در رشته های:

پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی

تا زمان کنکور با شما خواهیم بود.